Публічна інформація

 

Заклад дошкільної освіти ( ясла – садок ) « Сонечко» села Любиковичі
Сарненської міської ради
Україна, вул. Центральна, 38, с. Любиковичі, 34510 Сарненський р-н., Рівненська обл.  ЄДРПОУ 33916045 E-mail: dnz_lybikovichi38@ukr.net

 


НАКАЗ


27 лютого 2023 року                                     № 30

            Про затвердження Положення
про внутрішню систему забезпечення якості освіти
в ЗДО ( ясла- садок) « Сонечко» села Любиковичі
Сарненської міської ради


       На виконання вимог Закону України  «Про освіту від 05.09.2017 року № 2145 - VІІІ, Закону України «Про дошкільну освіту» від 06.09.2018 року, Базового компоненту дошкільної освіти, Статуту закладу та забезпечення якості освіти в закладі дошкільної освіти відповідно до вимог

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
в Закладі дошкільної освіти ( ясла- садок) « Сонечко» села Любиковичі Сарненської міської ради ( додається).
27.03.2023 року.
2. Довести дане Положення до працівників закладу.
27.03.2023 року.
3.Опублікувати даний наказ на сайті закладу.
Березень 2023 року.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Директор ЗДО:_______Тетяна КОТИСЬКО  
  

Заклад дошкільної освіти ( ясла – садок ) « Сонечко» села Любиковичі
Сарненської міської ради
Україна, вул. Центральна, 38, с. Любиковичі, 34510 Сарненський р-н., Рівненська обл.  ЄДРПОУ 33916045
E-mail: dnz_lybikovichi38@ukr.net


НАКАЗ


27 лютого 2023 року                                     № 31


Про затвердження Положення
про академічну доброчесність
учасників освітнього процесу
ЗДО ( ясла – садок ) « Сонечко»
с. Любиковичі

          На виконання статті 42 Закону України « Про освіту» від 05.09.2017 року № 2145 – VІІІ, рішення педагогічної ради ( протокол  від 24.02.2023 року №5 ), з метою дотримання професійних стандартів та етичних принципів учасників освітнього процесу

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу
ЗДО ( ясла – садок ) « Сонечко» села Любиковичі Сарненської міської ради ( додається).
27.02.2023 року.
2.Затвердити склад комісії з питань академічної доброчесності у закладі в складі:
Котисько Т.В. - директор;
Члени комісії:  Яковець Л.М. – вихователь;
                           Гнатюк О.В. – вихователь;
                           Васькевич С.М. – керівник музичний;
                           Таборовець С.В. – голова ПК ЗДО;
                           Мойсюк Л.І. – представник батьківської громадськості.
27.02.2023 року.
3. Довести дане Положення до працівників закладу.
27.02.2023 року.
4.Опублікувати даний наказ на сайті закладу.
Березень 2023 року.
5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Директор ЗДО:___________Тетяна КОТИСЬКО  
 

С А Р Н Е Н С Ь К А  М І С Ь К А  Р А Д А

Р І В Н Е Н С Ь К О Ї  О Б Л А С Т І

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

10 листопада 2022 року

                                  №398

Про організацію та встановлення розміру вартості харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти

 

Керуючисьстаттею 56 Закону України «Про освіту», статтею 20 Закону України «Про повнузагальнусереднюосвіту»,статтею 35 Закону України«Про дошкільнуосвіту»,статтями 32, 59 Закону України «Про місцевесамоврядування в Україні», законами України«Про забезпечення праві свобод внутрішньопереміщенихосіб», «Про державнусоціальнудопомогумалозабезпеченимсім'ям», «Про статус ветераніввійни, гарантіїїхсоціальногозахисту»,постановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку наданняпослуг з харчуваннядітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічнихнавчальних закладах, операції з наданняякихзвільняютьсявідобкладенняподатком на доданувартість» (зізмінами),постановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 24.03.2021 № 305«Про затвердження норм та Порядку організаціїхарчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказом Міністерстваосвіти і науки Українивід21.11.2002 № 667 «Про затвердженняПорядкувстановлення плати для батьків за перебуваннядітей у державних і комунальнихдошкільних та інтернат них навчальних закладах», зареєстрованим у МіністерствіюстиціїУкраїни 06.12.2002 за № 953/7241(зізмінами), наказом Міністерствааграрноїполітики та продовольстваУкраїни  від 01.10.2012 № 590 «Про затвердженняВимогщодорозробки, впровадження та застосуванняпостійнодіючих процедур, заснованих на принципах Системиуправліннябезпечністюхарчовихпродуктів (НАССР)»,зареєстрованим в МіністерствіюстиціїУкраїни 09.10.2012 за № 1704/22016, наказом Міністерстваохорониздоров`яУкраїнивід 05.11.2021  № 2441 «Про затвердженнярекомендованогоПримірногочотиритижневого сезонного меню,рекомендованого для організаціїтриразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти та інших організованих дитячих колективах на осінній період», та з метою забезпечення повноцінним, раціональним харчуванням дітей, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Організувати з 1 січня 2023 року за рахунок коштів бюджету Сарненської міської територіальної громади безоплатне гаряче харчування в закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти, дошкільних структурних підрозділах закладів загальної середньої освіти з повним перебуванням дітей для:

1.1. дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних групах, дітей з інвалідністю;

1.2.  дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (які навчаються в закладах дошкільної освіти, дошкільних структурних підрозділах закладів загальної середньої освіти з повним перебуванням дітей, 1-4 класах закладів загальної середньої освіти);

1.3.дітей у сім’ях, у якихсукупнийдохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищуваврівнязабезпеченняпрожитковогомінімуму(гарантованогомінімуму), якийщорокувстановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільненнявідплати за харчуваннядитини у державнихікомунальних закладах дошкільноїосвіти, відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту»;

1.4. дітей, батьки якихабо особи, якіїхзамінюють, єучасниками АТО/ООС чизагинулипідчас виконаннябойовихдій у зоні АТО/ООС;

1.5.дітей, батьки якихабо особи, якіїхзамінюють, мають статус учасника бойових дій, єучасникамибойовихдій на території інших держав;

1.6. дітейз числа внутрішньопереміщенихосібчидітей,якімають статус дитини, яка постраждалавнаслідоквоєннихдійізбройнихконфліктівзгідноізЗаконом України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньопереміщенихосіб»;

1.7. дітей із числа членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти; утриманців загиблого (померлого), яким у зв’язку з цим виплачується пенсія, визначених у статтях 10, 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

       2. Встановитиз 1 січня 2023 рокувартістьсировини та продуктів харчування для однієїдитинина день на територіїСарненськоїміськоїтериторіальноїгромади, щовідвідують:

2.1.закладидошкільноїосвіти – у розмірі45гривень;

2.2. дошкільніструктурніпідрозділи закладів загальної середньої освіти з повним перебуванням дітей– у розмірі 45 гривень;

2.3.закладизагальноїсередньоїосвіти, які самостійно організовують харчування учнів – у розмірі32гривні.

​3. Встановити з 1 січня 2023 року вартість послуг з організації харчування для однієї дитини на день на території Сарненської міської територіальної громади, що відвідують заклади загальної середньої освіти, де харчування організовує надавач послуг з харчування – у розмірі 54 гривень.

4. Встановити, що батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у закладах дошкільної освіти, дошкільних структурних підрозділах закладів загальної середньої освіти на території Сарненської міської територіальної громади у розмірі, що становить:

4.1. 60 відсотків від вартості сировини та продуктів харчування на день, а саме: у розмірі 27гривень на день, для дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти, дошкільні структурні підрозділизакладів загальної середньої освіти, які розташовані у місті;

4.2. 40 відсотків від вартості сировини та продуктів харчування на день, а саме: у розмірі 18гривень на день, для дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти, дошкільні структурні підрозділи закладів загальної середньої освіти, які розташовані у сільській місцевості.

5. Керівникам закладів загальної середньої освіти Сарненської міської територіальної громади організувати харчування для учнів, не включених у перелік категорій дітей, визначених підпунктами 1.1-1.7пункту 1 цього рішення, за кошти батьків на підставі рішень батьківських зборів.

6. Організацію та контроль за якістю харчування дітей у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, дошкільних структурних підрозділах закладів загальної середньої освіти покласти на керівників цих закладів.

7. Контроль за виконаннямрішенняпокласти на заступника міськогоголовиВолодимира МІЩЕНЮ, аорганізаціювиконання–на начальника управління освіти Сарненської міської ради Діану КОШКІНУ.

 

Міський голова                                                                  Руслан СЕРПЕНІНОВ

 
 

 

 

 

 

УКРАЇНА
САРНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
(VIIІ скликання)

РІШЕННЯ


 
15  грудня 2020 року                                                      № 38


Про встановлення розміру вартості харчування дітей  
для закладів дошкільної освіти та батьківської плати за харчування дітей
         
    Керуючись статтею 56 Закону України «Про освіту», статтею 35 Закону України "Про дошкільну освіту", наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 №667 «Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернат них навчальних закладах, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 грудня 2002 за №953/7241,  статтею 25 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та з метою забезпечення повноцінним, раціональним харчуванням дітей, беручи до уваги висновок та рекомендації  постійних депутатських комісій  міської ради, Сарненська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А: 

    
1. Встановити з 1 січня 2021 року вартість харчування для однієї дитини  на день на території Сарненської міської територіальної громади, що виховуються у:
1.1. Заклади дошкільної освіти у розмірі – 35 гривень;
1.2. Дошкільні підрозділи навчально-виховних комплексів – 35 гривень;

2. Встановити, що батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів на території Сарненської територіальної громади у розмірі, що становить:
2.1. 60 відсотків від вартості харчування на день, а саме в розмірі 21 гривня на день для дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади, дошкільні підрозділи навчально-виховних комплексів, які розташовані у місті;
2.2. 40 відсотків від вартості харчування на день, а саме в розмірі 14 гривень на день для дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади, дошкільні підрозділи навчально-виховних комплексів, які розташовані у сільській місцевості;

3. Встановити з 1 січня 2021 року безоплатне гаряче харчування для:
3.1.  Дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних групах, дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", які навчаються в закладах дошкільної освіти або дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів.
3.2.  Дітей  у сім’ях, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних закладах дошкільної освіти. За харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, плата не справляється.
3.3. Дітей, батьки або особи, які їх замінюють, є учасниками операції об'єднаних сил чи загинули під час виконання бойових дій в зоні АТО/ООС, дітей, батьки або особи, які їх замінюють є учасниками бойових дій на території інших держав та  дітей, батьки або особи, які їх замінюють, є внутрішньо переміщеними особами згідно Закону України від 20.10.2014 №1706 «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»

4. Організацію та відповідальність за харчування, контроль за якістю харчування дітей  в закладах освіти покласти на керівників закладів.

5. Рішення міської ради від 08.11.2019 року №1303 «Про встановлення вартості харчування дітей у дошкільних навчальних закладах міста» визнати таким, що втратило чинність з 01 січня  2021 року.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії міської ради з:  питань бюджету, фінансів та соціальної політики (Шапірко М.М.), економічних питань, управління комунальною власністю, житлово-комунального господарства та інвестиційного розвитку ( М’якішев І.Ф.), а організацію виконання на першого заступника  міського голови ( Назарця І.П.).

 

Міський голова                             Руслан Серпенінов
 

 
Шановні батьки!
З 01 жовтня 2020 у нашому садочку працює Консультативний центр.
Якщо ваша дитина не відвідує дошкільний навчальний заклад,
а ви бажаєте дізнатись, як краще виховувати та навчати, дбати про її
здоров'я, фізичний розвиток –  вертайтесь, будь ласка, за консультацією
у наш  дошкільний заклад.

 
 Мета створення Консультативного центру:
- забезпечення єдиних вимог і наступності сімейного і суспільного виховання;
- надання безкоштовної психолого-педагогічної допомоги батькам або особам, які їх замінюють підтримка різнобічного розвитку дітей, які виховуються в умовах сім'ї.
Головні завдання Консультативного центру:
- надання всебічної допомоги сім'ї у розвитку, вихованні та
навчанні дітей, які виховуються в умовах сім’ї, відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
- сприяння   соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім’ї;
- забезпечення взаємодії між  дошкільним навчальним закладом й іншими організаціями соціальної і медичної  підтримки дітей і батьків або осіб, які їх замінюють.
Консультативний центр здійснює консультативну допомогу  з питань:
§        соціалізації дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах сім'ї;
§        вікових, психофізіологічних особливостей дітей;
§        психологічної готовності до навчання у школі;
§        профілактики відхилень у фізичному, психічному і соціальному розвитку
          дітей дошкільного віку, які виховуються в умовах  сім'ї;
§        організації ігрової діяльності;
§        організації харчування дітей вдома;
§        створення умов для загартування і оздоровлення;
§        соціального захисту дітей із різних категорій сімей.


        
Для надання фахової допомоги сім′ям у Консультаційному центрі працюють такі спеціалісти-консультанти: вихователі, сестра медична старша, керівник музичний.
        
Керує  консультаційним  центром
Завідувач  ДНЗ – Котисько Тетяна Володимирівна

Робота с батьками  і дітьми проводиться  у груповій та  індивідуальній формі. Індивідуальна робота з дітьми організується в присутності батьків .

Послуги надаються   на безкоштовній основі  і громадських  засадах.
З ´ясувати час відвідування   консультаційного центру  можна
по телефону:
0963879494, 0955197387

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
        Завідувач ДНЗ
         _____________ Т.В.Котисько
                                                         Наказ від 01.09.2020 року № 105

 

Графік роботи Консультативного  центру 
ДНЗ (ясла – садок) « Сонечко» села Любиковичі

Шановні батьки!

Якщо Ваша дитина не відвідує наш дошкільний заклад, запрошуємо Вас і Ваших дітей до співпраці з нашими спеціалістами в 1-й та 3-й четвер кожного місяця:

Завідувач                                               14.00 – 15.00
Вихователь, Гнатюк О.В.                    13.00 – 14.00
Вчителі, Жучка К.М., Яковець Л.М.  14.00 – 15.00
Керівник музичний, Васькевич С.М.  11.00 – 12.00
Сестра медична, Буткевич Г.В.         10.00 – 11.00

 

Режим дня для дітей ,
які не відвідують дошкільний навчальний заклад, по запрошеннях:

Організована навчально – пізнавальна діяльність:

І половина дня 09.00 – 10.00
ІІ половина дня 16.00 – 17.00

 

 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ від 19.08.2020 року № 56
Завідувач ДНЗ:________Т.В.Котисько


ГРАФІК
допуску здобувачів освіти групи « Ромашка»
до ДНЗ ( ясла-садок) « Сонечко» села Любиковичі

Час приходу до ДНЗ та проведення скрінінгу
08.15 - 8.30

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ від 19.08.2020 року № 56
Завідувач ДНЗ:________Т.В.Котисько


ГРАФІК
допуску здобувачів освіти групи « Віночок»
до ДНЗ ( ясла-садок) « Сонечко» села Любиковичі

Час приходу до ДНЗ та проведення скрінінгу
8.30 - 8.45

 

 
 

Алгоритм дій працівників
ДНЗ ( ясла- садок) « Сонечко» села Любиковичі
з метою недопущення поширення короновірусної інфекції.

1.Провести позачерговий інструктаж працівників дитячого дошкільного закладу щодо проведення протиепідемічних заходів для запобігання виникнення та розповсюдження коронавірусної хвороби (COVID-19) в дитячому дошкільному закладі.
2.Перед відкриттям навчального закладу проводиться генеральне прибирання з використанням дозволених Міністерством охорони здоров’я України дезінфекційних засобів та кварцування і провітрювання приміщень.
3.Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків. За можливості, температурний скринінг проводити за допомогою безконтактних засобів вимірювання.
4.Температурний скринінг дітей проводять при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал.
5.Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань:
• при проведенні початкового температурного скринінгу – не допускаються до відвідування;
• при поточному скринінгу – ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.
6. Ранкове приймання дитини до дошкільного навчального закладу проводить вихователь групи на території закладу за межами його будівлі. Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті ніс та рот. Очікування на території повинно бути обмежено.
7. На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник (банер) про необхідність та плакат із технікою обробки рук антисептиком.
8. Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, обробка рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом працівників дошкільного закладу.
9. На період карантину забороняється:
• використання багаторазових (тканинних) рушників;
• використання м’яких іграшок;
• використання килимів з довгим ворсом;
• перебування у вуличному взутті всередині приміщень;
• проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів).
10. На період карантину рекомендується:
• проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
• надавати пріоритет руханкам, іграм, що проводяться на відкритому повітрі;
• переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання;
• обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
• обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;
• обмежити сенсорні заняття та ігри (наприклад ліпка);
• забезпечити адаптивне харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, що харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.
11.Організувати навчання вихованців дошкільного закладу в ігровій формі методам захисту в умовах поширення вірусних інфекцій та методам самооцінки і контролю стану і рівня власного здоров’я з врахуванням вікових особливостей сприйняття інформації.
12. Необхідно забезпечити максимальну ізоляцію всіх груп у ДНЗ з метою мінімізації контактів, спланувати маршрутизацію окремих груп та за можливості для кожної з них організувати окремий вихід.
13. Інформувати батьків про заборону відвідування дітьми з підозрою на ГРВІ загальноосвітніх та  дошкільних  закладів, занять в закладах позашкільної освіти.
14. Посилили контроль за дотриманням режиму миття рук. В дитячих дошкільних закладах забезпечити миття рук не менше 6-8 разів на день. Щоденно проводити п’ятихвилинки «Чисті руки» з вихованцями закладів освіти. Навчити дітей не торкатися брудними руками очей, носа чи рота.
15. Доступ сторонніх осіб у заклад освіти забороняється, за винятком робіт, пов’язаних з освітнім процесом, господарськими потребами (ремонт, обслуговування обладнання тощо) та наданням медичної допомоги.
16. У дошкільному навчальному закладі, за потреби, дозволяється присутність в роздягальні лише одного з батьків (чи іншого супроводжуючого родича/няні тощо).
17. Проводити серед працівників закладів, членів батьківських комітетів профілактично-роз’яснювальну роботу з питань, пов’язаних з профілактикою коронавірусної хвороби (COVID–19), а також грипу та ГРВІ, приділяючи особливу увагу здоров’ю дітей, в тому числі шляхом розміщення відповідних матеріалів на інформаційних стендах.
18. Батьківські збори проводити онлайн.
19. Максимально обмежити моногрупове проведення спортивних, культурно-масових та інших видовищних заходів (відвідування виставок, музеїв, концертів, змагань тощо) та заборонити міжгрупові заходи.
20. Запровадити посилений протиепідемічний режим та забезпечити проведення вологого прибирання та дезінфекції приміщень в кінці робочого дня, а також регулярно провітрювати приміщення. Проводити дезінфекцію столів, столового посуду, спортивного та навчального інвентарю, іграшок. Забезпечити дотримання температурного режиму. Перед початком проведення масових заходів забезпечувати проведення дезінфекційних заходів та провітрювання приміщень. Необхідно систематично  проводити провітрювання, вологе прибирання, з використанням дозволених Міністерством охорони здоров’я України дезінфекційних засобів та кварцування приміщень, з дотриманням усіх вимог  техніки безпеки та чинного законодавства.  При проведенні дезінфекції приміщень особливу увагу звертати на обробку поверхонь меблів, дверних ручок.
21. Посилити контроль за організацією питного режиму, звернувши особливу увагу на забезпеченість одноразовим або індивідуальним посудом та проведенням обробки кулерів і дозаторів.
22. У випадку підозри на коронавірусну хворобу (COVID–19), забезпечити ізоляцію вихованця/педагога/працівника до приїзду спецбригади. Із контактними учнями/педагогами/працівниками провести роз’яснювальну роботу щодо поведінки в умовах епідемічної ситуації захворюваності, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV (COVID–19), а також донести цю інформацію їх батькам. У приміщенні ДНЗ, де перебувала особа з підозрою на захворювання, провести термінову дезінфекцію засобами, що дозволені законодавством до застосування та його кварцування і провітрювання.
23.Адміністрація дитячого дошкільного закладу  повинна забезпечити:
• працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
• навчання серед працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації та контроль над дотриманням цих правил;
• постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах;
• інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
• дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
• вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
• провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;
• централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
• недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів для прибирання для дітей;
• тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
24. Працівники дитячого дошкільного закладу повинні:
• регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
• утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
• самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

 

 

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 

від 30 травня 2018 р. N 453

Київ

Про затвердження Державної соціальної програми "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2021 року

 

https://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP180453.html

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 24 лютого 2016 р. № 111
Київ

Про затвердження Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 553 від 26.06.2019}

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/111-2016-%D0%BF
 
 
 
 
 
 
 
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації


27 січня  2020 року                                                                                          № 9


Про  план заходів щодо реалізації
в Сарненському районі  Закону України
«Про запобігання та протидію
домашньому насильству» на 2020 - 2022 роки
                                    

          Відповідно до Закону України  «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанов Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі», від 22 серпня 2018 року № 654 «Про затвердження Типового положення  про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі», від 22 серпня 2018 року № 655 «Про затвердження Типового положення про притулок для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі» та на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 грудня 2019 року № 1073 «Про план заходів  щодо реалізації в Рівненській області  Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» на 2020 - 2022 роки»:
          1. Затвердити  план заходів щодо реалізації в Сарненському районі Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» на 2020 – 2022 роки  (далі – план заходів) згідно з додатком.
          2. Структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам міської, селищних та сільських рад:
          забезпечити виконання плану заходів;
          інформувати управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації    про    хід    виконання    плану  заходів   щопівроку   до   
10 числа  місяця, що настає за звітним періодом.

      3. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації   інформацію про хід виконання  розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 грудня 2019 року № 1073 «Про план заходів  щодо реалізації в Рівненській області Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» на 2020 - 2022 роки»  подавати департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації    щопівроку  до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом.
     4.  Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.






  

Голова  адміністрації                                                                       Олександр КОХАН
 
 
 
Додаток
                  до розпорядження голови
                  райдержадміністрації
                        27 січня 2020 року № 9
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо реалізації в Сарненському районі Закону України «Про запобігання
та протидію домашньому насильству» на 2020 - 2022 роки

№ Заходи Строк виконання Відповідальні за виконання
1. Забезпечення та ведення реєстру суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству Постійно Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації
2. Організація та проведення засідань за круглим столом, брифінгів, нарад з суб’єктами взаємодії, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі Щорічно Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Сарненський відділ поліції ГУНП в Рівненській області, служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської районної ради, КНП «Степанська районна лікарня» Сарненської  районної ради,  КНП «Клесівська районна лікарня» Клесівської   селищної  ради Сарненського району Рівненської області, КНП «Сарненський ЦПМСД» Сарненської  районної ради, Сарненський місцевий центр з надання безоплатної правової допомоги, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад, громадські організації (за згодою)
3. Організація заходів з попередження насильства щодо дітей, жорстокого поводження з ними або загрози його вчинення Постійно Служба у справах дітей райдержадміністрації, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад
4. Ведення обліку дітей, що постраждали від жорстокого поводження Постійно Служба у справах дітей райдержадміністрації, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад
5. Проведення профілактичної роботи з батьками, іншими законними представниками дитини із запобігання насильству стосовно дітей та за участю дітей Постійно Служба  у  справах дітей  райдержадміністрації, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад

6. Забезпечення виконання програм для кривдників, які вчиняють домашнє насильство Постійно Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
7. Проведення інформаційно-просвітницьких  заходів, кампаній, акцій з питань протидії домашньому насильству, гендерної рівності, підготовки молоді до сімейного життя, формування відповідального батьківства Постійно Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Сарненський відділ поліції ГУНП в Рівненській області, служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Сарненський місцевий центр з надання безоплатної правової допомоги, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад, громадські організації (за згодою)
8. Розповсюдження інформаційних матеріалів з питань попередження домашнього насильства Постійно Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад
9. Забезпечення діяльності мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі Постійно Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
10. Забезпечення діяльності спеціалізованого формування «Мобільний консультаційний пункт» соціальної роботи з метою надання соціальних послуг населенню Постійно Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
11. Забезпечення виявлення сімей/осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах, здійснення оцінки потреб з метою визначення видів соціальної допомоги та надання соціальних послуг в межах компетенції Постійно Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад
12 Забезпечення створення та функціонування, відповідно до потреби, спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб Протягом
2020-2022 років Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
13  Проведення щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» Щорічно з 25 листопада по 10 грудня Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, Сарненський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служба у справах дітей райдержадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Сарненський відділ поліції ГУНП в Рівненській області, Сарненський місцевий центр з надання безоплатної правової допомоги, виконавчі комітети міської, селищних, сільських рад, громадські організації (за згодою)

 

Начальник управління праці та соціального
захисту населення райдержадміністрації                   Валентина ДРИГАНЕЦЬ