Консультація для батьків:
Дотримання режиму дня – запорука здоров’я дітей, підготувала, вихователь, Жучка К.М.
Режим — точно встановлений порядок життя — не вигадка фахівців. У його основі — багатовікове спостереження за розвит¬ком природи та фізіологічними процесами людини. На цій ос¬нові фізіологи, гігієністи, педагоги розробили науково-обґрунто¬вані рекомендації з організації життя людини, з розумної зміни видів її діяльності.
Дитині встановлюють постійний режим дня, якого необхідно строго дотримуватися. Це сприяє її правильному розвитку, при¬вчає до дисципліни, формує уявлення про обов'язки.
На науковій основі доведено, що прийом їжі, вкладання спа¬ти, прогулянки, ігри — усе це сприяє зросту, зміцненню здоров'я та врівноваженому психологічному стану дитини.
Для дітей правильно організований цілодобовий режим дня — умова не тільки успішного навчання, але й збереження та зміц¬нення їх здоров'я.
Основні принципи необхідного режиму дня дитини дошкільного віку: гігієнічно повноцінний нічний та денний сон, достатня рухова активність на свіжому повітрі, чергування різних занять з відпочинком та раціональне харчування.
Істотно важливе значення для нормальної життєдіяльності організму має сон. Під час денного сну організм дитини відпочи¬ває, відновлюється його працездатність. Здорова дитина швидко засинає, якщо вона постійно лягає спати в один і той самий час. Дуже важливо, щоб у дитини виробилася звичка лягати спати і прокидатися о певній годині.
Час перед сном, особливо нічним, дитина повинна проводи¬ти в спокійних, не збуджуючих її заняттях. Перед сном дорослі допомагають дітям привести до ладу одяг та взуття, потім маля¬та виконують загальноприйняті правила особистої гігієни. Водні процедури, окрім їх гігієнічного та гартувального значення, доб¬ре впливають на нервову систему. їх виконання у певний час пе¬ред сном допоможе дитині швидше заснути. Постіль малюка має бути чистою, не надто м'якою, але і не жорсткою. Такі подразни¬ки, як шум, світло, звуки теле-, -аудіоапаратури, голосні розмови, заважають нормальному сну. Необхідно також, щоб діти спали в добре провітреній кімнаті.
У холодну пору року температура повітря в кімнаті не повин¬на бути нижчою +18 градусів С. Найбільша тривалість нічного сну для дітей старшого дошкільного віку становить 11,5 — 12 го¬дин.
Діти дошкільного віку повинні щоденно проводити на сві¬жому повітрі не менше 4-х годин — це має на організм дитини зміцнювальну дію, поліпшує всі життєві процеси (обмін речо¬вин, функціонування дихальної та серцево-судинної систем то¬що), підвищує загартованість організму.
Узимку в морозну погоду час перебування дітей на повітрі скорочується, а влітку потрібно попіклуватися, щоб діти знахо¬дилися на вулиці якомога довше.
День дитини має починатися з ранкової гімнастики. У неї включають фізичні вправи, посильні та цікаві дітям.
Після зарядки проводяться загартовувальні процедури — обтирання або обливання. Дитина одягається, чистить зуби, вмивається, причісується. Завжди пам'ятайте, що у дитини обов'язково повинні бути власний рушничок для обличчя та рук, окремий рушник для ніг, зубна щітка та паста. Чистити зуби слід щоденно вранці та ввечері.
У режимі дня малюка дошкільного віку відводять час для занять з розвитку мовлення, рахунку, малювання, ліплен¬ня, конструювання тощо.
Науковцями доведено, що тривалість активної уваги у дітей дошкільного віку становить приблизно 15—20 хвилин. Діти стомлюються, їх працездатність знижується і не відновлюється протягом 10-хвилиїшого відпочинку. Тому заняття доцільно чер¬гувати з рухливими іграми, прогулянками тощо.
Дитина -«входить в роботу» поступово. Цей період у 80 % ви¬падків у дітей триває від 2 до 7 хвилин. Потім пра¬цездатність відновлюється на відносно високому рівні. Така змі¬на працездатності типова для здорової дитини. У слабких дітей, як правило, відзначаються дуже низька працездатність і досить нестійка увага.
Стомлення у здорових дітей з'являється вже після 20-хвилин-ної роботи. Зовнішньо воно виявляється в розгубленості, занепо¬коєних рухах, у тому, що дитина відволікається на сторонні речі. Проведення маленької «розминки» відновлює працездатність ді¬тей і дає можливість, якщо потрібно, продовжити заняття ще про¬тягом 10—15 хвилин.
Суворе дотримання певних гігієнічних вимог під час прове¬дення занять забезпечує повноцінний фізичний розвиток дитини та перешкоджає появі у неї короткозорості і порушень в осанці.
Кімнату перед заняттям провітрюють. Дорослі повинні стежи¬ти за правильною поставою дитини, освітленням столу, за яким вона працює. Для занять дошкільнику потрібен спеціальний уч¬нівський столик-парта з висотою, яку можна регулювати. Такий стіл знадобиться дитині, коли вона стане школярем. Висота столу і стільця встановлюються відповідно до зросту дитини.
Якщо для занять пристосовують звичайний стіл, то добре ви¬готовити дерев'яну підставку з дошкою, нахиленою під кутом 12—15 градусів. Така підставка забезпечує правильну поставу, що полегшує роботу очей під час малювання, розглядання ілюстра¬цій тощо.
У режимі дня потрібно відводити вільний час для ігор та занять на власний вибір дитини (бажано після денного сну і обов'язково після занять).
Консультації для батьків в рамках Тижня безпеки дитини, консультує, сестра медична старша, Буткевич Г.В.
Що робити, якщо дитина обпеклася?
Найчастіше діти отримують опіки в побутових ситуаціях: торкаються до гарячих предметів, наприклад, до праски чи каструль на кухні, або вивертають на себе гарячий чай чи суп. Як діяти, коли дитина обпеклася?
Насамперед, важливо визначити ступінь тяжкості опіку. Для першого ступеню характерне почервоніння шкіри, якщо ж було отримано опік другого ступеню — тоді на поверхні шкіри з’являються пухирі. Третій та четвертий ступені тяжкості потребують негайної госпіталізації дитини, адже окрім ураження шкіри відбувається й ураження м’язів і навіть кісток. На щастя, такі опіки трапляються в дітей вкрай рідко.
Невідкладна допомога у разі опіку першого та другого ступенів складається з трьох кроків:
1. Охолодити уражену ділянку шкіри під проточною холодною водою.
2. Дати дитині знеболювальний препарат: «Ібупрофен» або дитячий «Парацетамол».
3. Обробити місце опіку ранозагоювальним та протизапальним препаратом на основі декспантенолу, як-от «Пантенол Спрей».
Якщо опіки значніші — негайно викликайте швидку.
1. Охолоджувати шкіру проточною водою у разі опіку третього ступеня.
2. Охолоджувати шкіру льодом або льодяною водою.
3. Зривати одяг, який прилип до рани.
4. Проколювати пухирі.
5. Мазати уражену ділянку шкіри будь-якою олією, розчинами йоду, діамантового зеленого, перекисом водню, спиртом.
ПАМ`ЯТКА
Перша допомога при ураженні електричним струмом
Заходи першої допомоги залежать від стану потерпілого після визволення його від електричного струму. Для визначення стану необхідно вжити таких заходів:
- покласти потерпілого спиною на тверду поверхню;
- перевірити наявність у потерпілого дихання;
- перевірити наявність у потерпілого пульсу на сонній артерії;
- з'ясувати стан зіниці, широка зіниця вказує на погіршення кровопостачання.
У всіх випадках ураження електричним струмом виклик лікаря є обов'язковим незалежно від стану потерпілого.
Якщо потерпілий знаходиться при свідомості, його треба покласти у зручне положення і до прибуття лікаря забезпечити спокій, обов'язково спостерігаючи за диханням і пульсом. Не можна дозволяти потерпілому рухатись, продовжувати роботу. Якщо лікаря швидко викликати не можна, необхідно терміново доставити потерпілого у медичний пункт.
Якщо потерпілий знаходиться у непритомному стані, його необхідно покласти, розстебнути одяг, забезпечити приплив свіжого повітря, дати понюхати нашатирний спирт, бризнути на нього водою і забезпечити спокій. У той же час потрібно викликати лікаря. Якщо потерпілий дихає погано, рідко і судомно, йому необхідно робити штучне дихання і непрямий масаж серця.
У разі відсутності в потерпілого ознак життя не можна вважати його померлим. Якщо в такому стані потерпілому не буде надано негайну першу допомогу у вигляді штучного дихання і зовнішнього масажу серця, то настане смерть. Оживлення організму, ураженого електричним струмом, може бути проведено кількома способами. Всі вони базуються на штучному диханні. Починати штучне дихання слід негайно після вивільнення потерпілого від електричного струму і проводити безперервно до досягнення позитивного результату. Штучне дихання необхідно робити безперервно, до прибуття лікаря.
Переносити потерпілого до іншого місця треба тільки в тих випадках, коли йому, чи особі, яка надає допомогу, продовжує загрожувати небезпека.
Отруєння у дитини — перша допомога
Обережно – літо!
Симптоми отруєння з’являються у малюків раптово. Погане самопочуття може бути викликано немитими ягодами, рослинами або неякісними продуктами.
Але, які б причини не викликали розлад травлення, ознаки однакові:
Болі в животі.
Рідкий стілець.
Млявість і слабкість.
Зміна кольору губ.
Блювота.
Прискорений пульс.
Підвищена температура.
При отруєння медичними препаратами симптоми у молодшого покоління схожі з вище переліченими. Часто батьки застають дітей тоді, коли вони вживають отруйні речовини, або знаходять порожні упаковки від ліків.
Ознаки отруєння можуть бути непередбачуваними:
Млявість і сонливість, або навпаки — напруженість і збудження.
Розширені зіниці.
Рясне потовиділення.
Бліда або почервоніла шкіра.
Рідкісне і глибоке дихання.
Порушення координації руху, нестійка хода.
Знижена температура тіла.
Сухість у роті.
Ознаки при отруєнні від медикаментів і отруйних хімічних речовин схожі.
Однак варто додати ще кілька симптомів:
Порушення серцебиття.
Слабкий пульс.
Шумне дихання.
Можливі галюцинації.
Втрата свідомості.
Підвищення або зниження артеріального тиску.
Перша допомога при отруєнні дитини молодшого дошкільного або шкільного віку — інструкція
Діти від 3 років і старше — більш самостійні. Вони можуть поскаржитися на нездужання, розповісти, що їли в школі. Як тільки ви запідозрили симптоми отруєння, слід звернутися до лікаря.
А потім обов’язково дотримуйтесь інструкції:
Промийте шлунок дитини. Якщо це харчове отруєння, необхідно викликати блювоту. Давайте дитині кип’ячену воду, краще маленькими порціями — по склянці кілька разів. Кількість рідини залежить від віку: від 3 до 5 років слід пити 2-3 літри води, від 6 до 8 — до 5 літрів, дітям від 8 років і старше варто випивати від 8 літрів. Процедуру промивання слід повторити 2-3 рази.
Застосування ентеросорбентів — речовин, які виводять мікроби і токсини з організму. Це найперший засіб, яке потрібно дати малюкові. Якщо це активоване вугілля в таблетках, то краще розвести його у воді. Ви повинні слідувати інструкції препаратів і розраховувати правильно дозування.
Третє — уникаємо зневоднення організму. Дитині слід випити глюкозо-сольовий розчин або злегка підсолену воду, також їх можна замінити рисової або негазованої водою, неміцним чаєм, настоєм шипшини.
При отруєння медикаментами або отрутами ні в якому разі не слід займатися самолікуванням. Терміново слід викликати «Швидку допомогу», а потім треба допомогти дитині промити шлунок.
Гострі кишкові інфекції
Гострі кишкові інфекції (ГКІ) є однією з найбільш актуальних проблем сучасної світової медицини. За даними ВООЗ у світі протягом останніх 10 років щорічно реєструються біля 1,5 млрд випадків діареї. Серед захворівших на кишкові інфекції важливу частку складають діти. Кишкові інфекції є однією з основних причин інфекційної захворюваності і смертності дітей в Україні.
По-перше, треба дотримуватись елементарних правил особистої гігієни . Привчіть малюка якомога частіше мити руки, вмиватися, не брати до рота іграшки, предмети догляду, не облизувати пальці рук; перед прийманням їжі вдягніть дитині «слинявчик» - тому що кишкові інфекції передаються через рот (з їжею, водою, немитими овочами та фруктами, некип’яченим молоком, солодощами.
Викликають гострі кишкові інфекції і віруси: рота віруси, норо віруси, астровіруси, ентеровіруси, коронаровіруси гепатиту А і бактерії, такі як сальмонела, дизентерійна та кишкова палички, стафілококкі, а також холерний вібріон. Ці збудники доволі стійкі у зовнішньому середовищі і можуть доволі довго зберігатися на руках, посуді, іграшках і предметах, а також у воді і в землі .
Але вони гинуть при кип’ятінні і обробці дезинфікуючими засобами. Найбільш вразливі діти від 1 року до 7 років життя.
Захворіє дитина чи ні на ГКІ, інфекція залежить від багатьох причин, сприятливість до них у дітей дуже висока. Після перенесеної кишкової інфекції імунітет нестійкий, в зв’язку з чим підвищена можливість повторних захворювань. Ці захворювання легше попередити, ніж потім лікувати. Але, якщо вже Ваш малюк захворів і в нього з’явилася блювота, пронос, підвищена температура тіла, болі в животі, відмова від їжі, змінився характер випорожнень(слиз, кров, зелений колір, рідкі випорожнення), то в цьому випадку треба обов’язково і негайно:
1) забезпечити дитині належний водний режим – розвести регідрон, смекту,
електроліти «Humana»;
2) викликати негайно лікаря, тому що тільки лікар в змозі оцінити стан дитини, ступень зневоднення, виявити ускладнення та вирішити питання ізоляції і лікування даного хворого.
Інколи ці захворювання розвиваються дуже стрімко і являють реальну загрозу життю маленької дитини.
При ГКЗ дитину щоденно повинен оглядати лікар, тому частіше діти до 14 років госпіталізуються до профільних інфекційних стаціонарів, де їм проводять належне обстеження і лікування. Ні в якому разі не потрібно лікувати дитину вдома, враховуючи поради сторонніх людей !!! Не промивайте вдома самостійно шлунок !
Згідно Протоколів МОЗ України терміни лікування гострих кишкових захворювань у дітей складають 7-10 днів, за цей період буде з’ясовано збудник даного захворювання, відкорегується терапія, унеможливлюються ускладнення.
Дуже часто батьки «диктують» лікарю як треба лікувати його дитину, намагаються нав’язати фахівцям свою точку зору, або інших членів сім’ї, не розуміючи що до кожної дитини треба відноситься тільки індивідуально і згідно Протоколів МОЗ України. Деякі батьки через 2-3 дні, коли стан дитини значно покращився, намагаються залишити стаціонар, вважаючи що їх дитина цілком здорова, продовжують звичайний режим харчування – що приводить до погіршення стану дитини і виникнення ускладнень основного захворювання. Цього робити ніколи не потрібно!
Терміни перебування в стаціонарі - 5-7 днів, за цей час організм дитини звільняється від збудника, не виникають зневоднення та інші небажані ускладнення. Лікування в стаціонарі проводиться під щоденним спостереженням лікарів-дитячих інфекціоністів, досвідчених фахівців і
включає:
- антибактеріальну або противірусну терапію;
- боротьбу з зневодненням, інтоксикацією;
- посиндромну терапію;
- дієтичне харчування;
- призначається належний водний режим;
- проводяться гігієнічні заходи.
Ті члени сім’ї, які здійснюють догляд за дітьми з ГКЗ, повинні строго з дотримуватись правил особистої гігієни: миття рук, дезинфекція предметів догляду, посуду, іграшок, часті проведення поточних прибирань в кімнаті, обробка постільної та особистої білизни.
Після лікування в інфекційному стаціонарі дитина ще деякий час
(до 20 днів) повинна отримувати ферменти та біопрепарати, які і на який термін вирішує тільки лікар, для того щоб уникнути дисбактеріозу та ферментної недостатності.
Звертаємо увагу батьків на необхідність своєчасного лікарського огляду дитини (в першу добу захворювання) з клінічними проявами кишкових захворювань, дотримання порад і призначень лікарів; дотримання термінів перебування в стаціонарі та розуміння і можливості допомогти своїй дитині скоріше одужати.
Не нехтуйте лікуванням в інфекційних стаціонарах, прислухайтесь і дотримуйтесь порад фахівців і запам’ятайте – захворювання легше попередити, ніж вилікувати !!!
Бажаємо Вам і Вашим малюкам здоров’я, гарного настрою і відпочинку влітку !
Аскаридоз:клініка,профілактика та лікування .Клінічні прояви аскаридозу залежать від інтенсивності інвазії і локалізації паразитів. У клінічному перебігу аскаридозу виділяють дві фази — ранню (міграційну) і пізню (кишкову). Перша фаза зумовлена міграцією личинок, друга — паразитуванням гельмінтів у кишечнику та ускладненнями. При малої інтенсивності інвазії рання фаза аскаридозу протікає субклінічні або безсимптомно. Інкубаційний період при клінічно вираженій формі короткий, 1-2 дні. На 2-3-й день після зараження з’являються нездужання, слабкість, субфебрилітет (але можливо підвищення температури тіла до фебрильних цифр, з ознобом), уртикарний висип, біль у животі, нудота, розлади стільця. З’являється сухий або з незначною кількістю слизової, кров’янистої мокротиння кашель. У легенях виявляються сухі і вологі хрипи, вкорочення перкуторного звуку, що свідчить про розвиток еозинофільних інфільтратів, в ряді випадків спостерігається розвиток пневмонії, плевропневмонії. При масивному зараженні може також розвиватися гранулематозний гепатит з гепатоспленомегалією, порушенням пігментного обміну і лабораторними ознаками цитолізу, а також міокардіодистрофія. У дітей раннього віку масивна інвазія аскаридами за відсутності адекватної терапії може призвести до летального результату. Пізня (кишкова) фаза аскаридозу пов’язана з перебуванням гельмінтів у кишечнику. Іноді вона протікає субклінічно. Значно частіше хворі відзначають зміну апетиту, звичайно пониження його, нудоту, блювоту, переймоподібні болі в животі (в епігастрії, навколо пупка або в правій здухвинній області). У деяких хворих бувають проноси, в інших запори або чергування проносів із закрепами. З боку нервової системи при аскаридозі звичайні головний біль, запаморочення, підвищена втомлюваність; діти примхливі, розсіяні. Спостерігаються неспокійний сон, нічні страхи, синдром Меньєра, істеричні припадки, епілептиформні судоми, менінгізм. У деяких випадках відзначається зниження артеріального тиску. При масивній інвазії у дітей раннього віку відзначаються блідість шкіри, слизових оболонок, зниження харчування, затримка фізичного розвитку, в результаті порушення засвоєння вітаміну А розвиваються розлади зору. Діагностика аскаридозу Опорно-діагностичні ознаки аскаридозу: — В ранню фазу — гострий початок, субфебрилітет або помірна лихоманка та інтоксикація, поєднання уртикарний екзантеми з легеневим синдромом; — В пізню фазу — диспепсичні розлади і астенічний синдром. Лабораторна діагностика. Паразитологічний метод. У ранній фазі достовірне встановлення аскаридозу грунтується на виявленні личинок аскарид в мокроті. Серологічний метод. Постановка імунологічних реакцій, що виявляють у крові хворих специфічніантитіла. При рентгенологічному дослідженні легень відзначається наявність округлих, овальних, зірчастих, фестончатими, багатокутних інфільтратів. Інфільтрати можуть бути як поодинокими, так і множинними, виявляються в одній частці або по всьому легкому. Контури їх нерівні, розпливчасті. При наявності супутнього ателектазу вони стають рівними. Еозинофільні інфільтрати виявляються протягом 2-3 тижнів; в окремих хворих, зникнувши, вони з’являються знову через деякий час, зберігаючись місяцями. Гематологічний метод. Кількість лейкоцитів зазвичай нормальне, і лише іноді спостерігається лейкоцитоз. Характерна еозинофілія, досягає у деяких хворих 60-80%; вона з’являється, як правило, одночасно з інфільтратами в легенях. ШОЕ звичайно нормальна, підвищення її буває рідко. У пізній фазі захворювання основним методом діагностики є паразитологічні дослідження калу на яйця аскарид. Якщо яйця виявляються в дуоденальному вмісті, то це може свідчити про наявність паразитів в жовчних і панкреатичних протоках. У периферичної крові виявляють помірну гіпохромною або нормохромная анемію; еозинофілія зустрічається не завжди. Диференціальна діагностика аскаридозу в ранній фазі грунтується на розпізнаванні еозинофільних інфільтратів з урахуванням клініко-рентгенологічних та гематологічних даних. Рентгенологічна картина цих інфільтратів може симулювати туберкульоз, пневмонію, пухлина легені, для яких не характерні екзантема та еозинофілія. Основна відмінність інфільтратів при аскаридозі — швидке їх зникнення без будь-яких залишкових явищ. Подібні інфільтрати можуть виявлятися і при інших гельмінтозах — анкілостомідозі і стронгілоїдозі. У пізній фазі диференціальний діагноз проводиться з хронічно протікають захворюваннями шлунково-кишкового тракту. Лікування аскаридозу Інвазовані аскаридами підлягають обов’язковій терапії. Лікування дітей з масивної інвазією краще проводити в умовах стаціонару або денного стаціонару. Призначається повноцінна білкова дієта, симптоматичні засоби (ферментні препарати, полівітаміни). Етіотропна терапія. Для дегельмінтизації застосовуються специфічні препарати. З метою попередження посилення алергічних проявів обов’язковим є призначення десенсибилизирующих і антигістамінних препаратів, іноді — глюкокортикостероїдів. При анемізації призначаються препарати заліза. Контроль ефективності лікування проводять через місяць після закінчення лікування. При негативному результаті першого дослідження калу на яйця гельмінтів проводять додатково два відбору проб з інтервалом в 2-4 дні. Три негативні результати досліджень дозволяють зняти пацієнта з диспансерного обліку. При виявленні у фекаліях яєць гельмінтів проводиться повторний курс терапії. Профілактика У профілактиці аскаридозу велике значення має санітарний благоустрій населених місць. Добриво грунту допустимо тільки компостувати фекаліями. Попередження інвазії аскаридами досягається розвитком у дітей гігієнічних навичок, вживанням в їжу тільки ретельно вимитих фруктів і овочів, кип’яченої води. Самолікування вкрай небезпечно для вашого здоров’я і загрожує серйозними наслідками. Постарайтеся стежити за своїм здоров'ям, уникнете захворювання ще до його появи.
З 09 листопада 2020 року по 13 листопада 2020 року у ДНЗ проходить Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.
ПЛАН
заходів роботи з дітьми під час проведення “Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності”
у ДНЗ (ясла-садок) “Сонечко”села Любиковичі група « Віночок».
№ п\р |
День тижня, дата |
Тема дня |
4-й рік життя |
Години проведення |
5-й рік життя |
Години проведення |
Примітка |
1 |
Понеділок 09.11.2020 |
День довкілля |
Заняття: Фізкультура Заняття: “Бережи природу” (-як природа допомагає людині у житті; -як ти можеж допомагати природі; -користь тварин;-чи треба оберігати тварин, чому?) Прибирання ігрового майданчика. Гра “Безпека на вулиці”. Рухливі ігри “ Рибалки та рибки”, “Мавпочки”, “Мисливці та зайці”. Бесіда “Бережи природу”. |
9.30-9.50 10.10-10.35
11.00-11.10 11.10-11.20 11.20-11.40
16.20-18.00 |
Заняття: фізкультура Заняття: “Бережи природу” (-як природа допомагає людині у житті; -як ти можеж допомагати природі; -користь тварин;-чи треба оберігати тварин, чому?) Прибирання ігрового майданчика. Гра “Безпека на вулиці”. Рухливі ігри “ Рибалки та рибки”, “Мавпочки”, “Мисливці та зайці”. Бесіда “Бережи природу”. |
09.30-09.55 10.10-10.35
11.00-11.10 11.10.-11.20. 11.20-11.40
16.20-18.00
|
|
2 |
Вівторок 10.11.2020 |
Вогонь-друг, вогонь-ворог. |
Заняття: Музика (за планом керівника муз.) Бесіда “Вогонь-друг, вогонь-ворог”. Навчальний тренінг: евакуація дітей на випадок пожежі. Трудова діяльність: наносити піску до пожежного щита. Бесіда “Пожежний щит”
Гра “Затушимо багаття” (перенесення піску) |
9.30-9.55 10.20-10.40 11.00-11.15 11.20-11.30 11.30-11.40
16.20-18.00 |
Заняття: Музика (за планом керівника муз.) Бесіда “Вогонь-друг, вогонь-ворог”. Навчальний тренінг: евакуація дітей на випадок пожежі. Трудова діяльність: наносити піску до пожежного щита. Бесіда “Пожежний щит”
Гра “Затушимо багаття” (перенесення піску) |
9.30-9.55 10.20-10.40 11.00-11.15
11.20-11.30 11.30-11.40 16.20-18.00 |
|
|
Середа 11.11.2020 |
Правила дорожнього руху |
Заняття: фізкультура Читання оповідання Ірини Соненко “На дорозі будь уважним” .
Р/І “Кольорові автомобілі”. Гра “Світлофор” |
9.30-9.50 10.00-10.20
11.20-11.35 16.20-18.00 |
Заняття: фізкультура Читання оповідання Ірини Соненко “На дорозі будь уважним” .
Бесіда “Автомістечко”. Р/Г “Кольорові автомобілі”. Гра “Світлофор” |
9.30-9.55 10.00-10.20
11.05-11.15 11.20-11.35 16.20-18.00 |
|
|
Четвер 12.11.2020 |
Допоможи собі і другу
|
Заняття: Музика (за планом керівника муз.) Заняття: художня література « Читання укр..нар.казки « Котигорошко»
Бесіда “Мікроби»”.
Гра “Лікарня”. |
9.30-9.50 10.10-10.35
11.00-11.10
16.20-18.00
|
Заняття: Музика (за планом керівника муз.) Заняття: художня література « Читання укр..нар.казки « Котигорошко» Бесіда “Мікроби»”.
Сюжетно-рольова гра “Лікарня”.
|
9.30-9.55 10.10-10.35
11.00-11.15
16.20-18.00 |
|
5 |
П”ятниця 13.11.2020 |
День здоров”я |
Бесіда: “Що таке здоров”я?” Заняття :аплікація “У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо”-(їстивні, неїстивні гриби і ягоди). Фестиваль “Гармонія руху” Р/Г з м”ячем “Їстивне-неїстивне”. Д/Г “Можна- не можна”. |
9.30-9.45 10.10-10.30
11.00-11.35 16.20-18.00
|
Бесіда: “Що таке здоров”я”. Заняття :аплікація “У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо”-(їстивні, неїстивні гриби і ягоди). Фестиваль “Гармонія руху” Р/Г з м”ячем “Їстивне-неїстивне”. Д/Г “Можна- не можна”. |
9.30-9.50 10.10-10.35
11.00-11.35 16.20-18.00 |
|
Робота з батьками
1 |
Конкурс-виставка малюнків “Безпека малят” |
09.11.- 13.11.2020 |
|
2 |
Консультація :Заходи для дітей, які часто хворіють(вихователям, батькам).. |
13.11.2020 |
|
3 |
Консультація : Сірники дітям не іграшка(дітям). |
10.11.2020 |
|
ПЛАН
заходів роботи з дітьми під час проведення “Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ”
у ДНЗ (ясла-садок) “Сонечко”села Любиковичі
група « Ромашка» 5-й. 6-й рік життя
Понеділок
09.11.2020 День довкілля Заняття: рідна природа“Небезпека в природі “: (небезпечні рослини; безпека біля води).
Заняття: Фізкультура
Бесіда: “ Важливість миру для людини”
Трудова діяльність: Прибирання ігрового майданчика.
Рухливі ігри: “ Рибалки та рибки”, “Мавпочки”, “Мисливці та зайці”.
Д/г: “Стихійні лиха”. 09.30-10.00
Вівторок
10.11.2020 Вогонь-друг, вогонь-ворог. Бесіда “Безпека побуту”.
Навчальний тренінг: евакуація дітей на випадок пожежі.
Трудова діяльність: наносити піску до пожежного щита.
Бесіда: “ Для чого потрібний пожежний щит ?”
Розвага “Сміливі пожежники”
Бесіда “Електроприлади” 9.30-10.00
Середа
11.11.2020 Правила дорожнього руху Заняття: Музика (за планом музкерівника).
Бесіда: “Малюкам про правила дорожнього руху”.
Р/І (за вибором дітей)
Д/Г “Дорожні знаки”
Дитячий туризм : “До проїзджої частини”. 9.30-10.00
Четвер
12.11.2020 Допоможи собі і другу
Заняття: Фізкультура за методикою М.Єфименка до теми дня казки.
Заняття: художня література +малювання “ Свої і чужі - добрі та злі обличчя на прикладі укр..нар казок “.
Бесіда: “Чого треба остерігатися на вулиці”
Д\г: “Один удома « Вовк і семеро козенят»”; “Зустріч з незнайомцем « Червона шапочка”.
Сюжетно-рольова гра “Доктор Айболить” 9.30-10.00
5 П”ятниця
13.11.2020 День здоров”я Заняття: Музика (за планом музкерівника).
Заняття :аплікація “У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо”-(їстивні, неїстивні гриби і ягоди).
Фестиваль “Гармонія руху”
Спортивна розвага: “Ми малята- здоров”ята”.
Робота з батьками
1 Конкурс-виставка малюнків “Безпека малят” 09.11.- 13.11.2020
2 Консультація :Заходи для дітей, які часто хворіють(вихователям, батькам).. 13.11.2020
3 Консультація : Сірники дітям не іграшка(дітям). 10.11.2020
В нашому ДНЗ в термін з 04.11.-08.11.2019 року відбувся Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності.
ПЛАН
заходів роботи з дітьми під час проведення “Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності”
у ДНЗ (ясла-садок) “Сонечко”села Любиковичі
№ п\р |
День тижня, дата |
Тема дня |
4-й рік життя |
Години проведення |
5-й рік життя |
Години проведення |
Примітка |
1 |
Понеділок 04.11.2019 |
День довкілля |
Заняття: Фізкультура Заняття: “Бережи природу” (-як природа допомагає людині у житті; -як ти можеж допомагати природі; -користь тварин;-чи треба оберігати тварин, чому?) Прибирання ігрового майданчика. Гра “Безпека на вулиці”. Рухливі ігри “ Рибалки та рибки”, “Мавпочки”, “Мисливці та зайці”. Бесіда “Бережи природу”. |
9.30-9.50 10.10-10.35
11.00-11.10 11.10-11.20 11.20-11.40
16.20-18.00 |
Заняття: фізкультура Заняття: “Бережи природу” (-як природа допомагає людині у житті; -як ти можеж допомагати природі; -користь тварин;-чи треба оберігати тварин, чому?) Прибирання ігрового майданчика. Гра “Безпека на вулиці”. Рухливі ігри “ Рибалки та рибки”, “Мавпочки”, “Мисливці та зайці”. Бесіда “Бережи природу”. |
09.30-09.55 10.10-10.35
11.00-11.10 11.10.-11.20. 11.20-11.40
16.20-18.00
|
|
2 |
Вівторок 05.11.2019 |
Вогонь-друг, вогонь-ворог. |
Заняття: Музика (за планом музкерівника) Бесіда “Вогонь-друг, вогонь-ворог”. Навчальний тренінг: евакуація дітей на випадок пожежі. Трудова діяльність: наносити піску до пожежного щита. Бесіда “Пожежний щит”
Гра “Затушимо багаття” (перенесення піску) |
9.30-9.55 10.20-10.40 11.00-11.15 11.20-11.30 11.30-11.40
16.20-18.00 |
Заняття: Музика (за планом музкерівника) Бесіда “Вогонь-друг, вогонь-ворог”. Навчальний тренінг: евакуація дітей на випадок пожежі. Трудова діяльність: наносити піску до пожежного щита. Бесіда “Пожежний щит”
Гра “Затушимо багаття” (перенесення піску) |
9.30-9.55 10.20-10.40 11.00-11.15
11.20-11.30 11.30-11.40 16.20-18.00 |
|
|
Середа 06.11.2019 |
Правила дорожнього руху |
Заняття: фізкультура Читання оповідання Ірини Соненко “На дорозі будь уважним” .
Р/І “Кольорові автомобілі”. Гра “Світлофор” |
9.30-9.50 10.00-10.20
11.20-11.35 16.20-18.00 |
Заняття: фізкультура Читання оповідання Ірини Соненко “На дорозі будь уважним” .
Бесіда “Автомістечко”. Р/Г “Кольорові автомобілі”. Гра “Світлофор” |
9.30-9.55 10.00-10.20
11.05-11.15 11.20-11.35 16.20-18.00 |
|
|
Четвер 07.11.2019 |
Допоможи собі і другу
|
Заняття: Музика (за планом музкерівника) Заняття: художня література « Читання укр..нар.казки « Котигорошко»
Бесіда “Мікроби»”.
Гра “Лікарня”. |
9.30-9.50 10.10-10.35
11.00-11.10
16.20-18.00
|
Заняття: Музика (за планом музкерівника) Заняття: художня література « Читання укр..нар.казки « Котигорошко» Бесіда “Мікроби»”.
Сюжетно-рольова гра “Лікарня”.
|
9.30-9.55 10.10-10.35
11.00-11.15
16.20-18.00 |
|
5 |
П”ятниця 08.11.2019 |
День здоров”я |
Бесіда: “Що таке здоров”я?” Заняття :аплікація “У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо”-(їстивні, неїстивні гриби і ягоди). Фестиваль “Гармонія руху” Р/Г з м”ячем “Їстивне-неїстивне”. Д/Г “Можна- не можна”. |
9.30-9.45 10.10-10.30
11.00-11.35 16.20-18.00
|
Бесіда: “Що таке здоров”я”. Заняття :аплікація “У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо”-(їстивні, неїстивні гриби і ягоди). Фестиваль “Гармонія руху” Р/Г з м”ячем “Їстивне-неїстивне”. Д/Г “Можна- не можна”. |
9.30-9.50 10.10-10.35
11.00-11.35 16.20-18.00 |
|
Робота з батьками
1 |
Конкурс-виставка малюнків “Безпека малят” |
04.11.- 08.11.2019 |
|
2 |
Консультація для батьків щодо діагностики порушень постави. |
04.11.- 08.11.2019 |
|
3 |
Анкетування батьків з питань БЖДД |
04.11.- 08.11.2019 |
|
ПЛАН
заходів роботи з дітьми під час проведення “Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ”
у ДНЗ (ясла-садок) “Сонечко”села Любиковичі
№ п\р |
День тижня, дата |
Тема дня |
5-й. 6-й рік життя |
Години проведення |
Примітка |
1 |
Понеділок 04.11.2019 |
День довкілля |
Заняття: рідна природа“Небезпека в природі “: (небезпечні рослини; безпека біля води). Заняття: Фізкультура Бесіда: “ Важливість миру для людини” Трудова діяльність: Прибирання ігрового майданчика. Рухливі ігри: “ Рибалки та рибки”, “Мавпочки”, “Мисливці та зайці”. Д/г: “Стихійні лиха”. |
09.30-10.00 10.10-10.40 10.50-11.00 11.00-11.10 11.10-12.00 16.20-18.00 |
|
2 |
Вівторок 05.11.2019 |
Вогонь-друг, вогонь-ворог. |
Бесіда “Безпека побуту”. Навчальний тренінг: евакуація дітей на випадок пожежі. Трудова діяльність: наносити піску до пожежного щита. Бесіда: “ Для чого потрібний пожежний щит ?” Розвага “Сміливі пожежники” Бесіда “Електроприлади” |
9.30-10.00 10.10-10.40 11.00-11.15 11.15-11.25 11.25-11.35 16.20-18.00 |
|
|
Середа 06.11.2019 |
Правила дорожнього руху |
Заняття: Музика (за планом музкерівника). Бесіда: “Малюкам про правила дорожнього руху”. Р/І (за вибором дітей) Д/Г “Дорожні знаки” Дитячий туризм : “До проїзджої частини”. |
9.30-10.00 10.10-10.40 11.00-11.10 11.10-11.30 16.20-18.00 |
|
|
Четвер 07.11.2019 |
Допоможи собі і другу
|
Заняття: Фізкультура за методикою М.Єфименка до теми дня казки. Заняття: художня література +малювання “ Свої і чужі - добрі та злі обличчя на прикладі укр..нар казок “. Бесіда: “Чого треба остерігатися на вулиці” Д\г: “Один удома « Вовк і семеро козенят»”; “Зустріч з незнайомцем « Червона шапочка”. Сюжетно-рольова гра “Доктор Айболить” |
9.30-10.00 10.10-10.40 11.00-11.15 11.20-11.40 16.20-18.00 |
|
5 |
П”ятниця 08.11.2019 |
День здоров”я |
Заняття: Музика (за планом музкерівника). Заняття :аплікація “У лісочок ми підемо, грибів, ягід там нарвемо”-(їстивні, неїстивні гриби і ягоди). Фестиваль “Гармонія руху” Спортивна розвага: “Ми малята- здоров”ята”. |
9.30-10.00 10.10-10.40 11.00-11.35 16.00-18.00 |
|
Робота з батьками
1 |
Конкурс-виставка малюнків “Безпека малят” |
04.11.- 08.11.2019 |
|
|
2 |
Консультація для батьків щодо діагностики порушень постави. |
04.11.- 08.11.2019
|
|
|
3 |
Анкетування батьків з питань БЖДД |
04.11.- 08.11.2019
|
|